everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Wednesday, April 27, 2011

aduuhh laaaaa....
batuk smakin teruk...x hile2 ag nie....
cm ner nk g BIG nie...adussshh laaa..........
hukhukhuk...
jap ag nk balik uma...nk dok kt uma....
nk suh umi jage...nk suh umi masak sedap2...
nk story2 ngn umi....
nk tdo ngn umi...
xmo ingt daa kt sape2...
makin ingt..makin mnyakitkn.....
baek xpyh ingt.....
mx2 laaa....mgu depan chat cm biase daa...xsaba lak nk g kenyir lake...
msti kenangan pulau petang akan jadi balik..
bezzz nyerr.....xsaba2..

to alll my frens...jage diri leklok taw..
jange bg skit cm ak...
kite nk g BIG nie...
nk bina insan guru..
guru ker?
belom ag kan...
tapi guru wanna be..heheheh...

bez giler taw tdo ary nie...
dr kol 12 sapa kol 6 ptg..hhahahah
mmg terbaekk ahhh...
bgn2...p lipat kaen..bagus kan ank dare nie..heheehehhe...

nak balik,,nak balik...
daa2..mls da nk menaip nye...laen kali lak..

aikkkk...gamba ape lak nie...aissshh...suker aty aku laa..belog ak...


Monday, April 25, 2011

erghhhhhhhhhhhhhhhh....
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............
aaarrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................
mxhAKSXHAXGLXJalualxzvbkjxgfaklzlkgvllkznkvkjxvbvkln.lgvj


..*********************************************************

Sory laa keyboardku....bkn niatku nk menyakitimu....
dengan menekanmu kuat2...tp ak terlaluuu geramm laaaa...ak xthu nk luah kt sape...
siyessly ak geram tahap babun lautt daa nie..............
naseb baek laaa tergerak aty ak nk create belog neh..
boleh jgk ak melepass segala yg ak nk kt cnie....

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........
errr...alaammaakk..x abis ag laa keyboard..sory eaa...tekan kuat lak skali ag...
ak geram sbnarnye nie...

ape ak bt sume xkene..last2 ak gak yg slh..
ak yg degil..ak yg keras palo..ak yg keras aty..ak yg kurang aja...ak yg xgune ,,,ak yg xsopan..
sume nye laaah jatuh kt aku...dgn kate lain gak jahat sgt lah aku nieh...
balik2 aku jer slah...meme gtuu lumrah.............
emmmmmmm.....

bnda kecik pom blh jd besa....
ak ker yg cncitif sgt...ak ase x lah...
ntah laaa....
saloh ker nk ngaduu cket ke die...slh ker  nk share cket...aku abih tea tadi dok cafe ingt nk suh die trun
teme ak makey..sbb ak sore2...last2...wt ak pnas gnie....thu laaa tnyo..
bengong apo nyoh g tnyo...molek2 aku dok cito dio..
xkea laa ak nk mrh plok,,,,ak pisoh cito dio..
eeeee...........beci snguh serooo aku gak.....cket pom xreti nk pehe aku....
errrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ingt kan ade pakwe leyh jgk nk share tyme epy tyme sedey..tyme ade prob..tyme prlu tlg..
upenye ade pkwe nie boley share utk tyme sng2...tyme epy2 jer...
baru ak thu..kan kan kann...

emmmmmm...
mcm nie ker ...??????
huh....!!!
sory to say laaa....
mmg bengang giler ahhhh...tobat ahh..x nawok lasung...
pk maroh mung jah thu...maroh aku nk susuk mano...
daley poket ko...errrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

kalu setakat gnie lah..baek xpyh nk kecek lah..
wt tmbah skit aty jah...
doh laa kitoo nie nga xbapo chat, nga stress ko bndo nie,,nga sengugut lg...
bulehhhh demo kato gtuu...uhhhh...
panaahh weyh  saayoo....

ergggggghhh...beci2...beci..gere gere..
xthu nk kato gapo doh nie....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

sedak2 doh lepah prasaan cnie...
mari laaa seko budok srawok neh....
cari rumet ak...doh laaaa soro tuu po taik...
masuk bilik ak nk kecek kuat2 plok...
ado jugok hok keno makey napa aku kali nie.....
dohh laa uduuhhh...kalu come tuuu bia lahh jugok..
suko2 tok cik mg jah msuk blik aku....
basooo bodo pnyer budok...saeng mg tuu xdok..xyh dok msuk lah bilik aku...
bengongg.....padey muko keno jekoh kt aku...
mg ingt aku takot bo mg tuu gak,,,
hambek mg...bru mg knl..sapo aku..slamo nie dok tgok ak senyap dih...
guano..sedak ko keno jekohh..........
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
(sie plok dio..xpsl2 jd mgsa aku....tp bia ahh..memme ak beci pom ke budok tuhh...)

aishhh..topik laen doh aku nie....
bia laaaa...ikt laa ehh...
malh ak nk caro....
mujur laaa ado mung  belog..
buleh jgok ak nk lepah maroh aku nie....
hukhukhukhukhukuhuk
=('
=('

Wednesday, April 20, 2011

nape bf suker awex chubby....

waaawwww......amazinnggg.....cam bez jer tajuk entry kali nie...
hihihihi...
xde ahhh..ak dapt from belog seko mamat nie...
ensem weyh mamatt...
bile laa nk jd pkwe ak..
hahahaahah...
kejap pom jd laaaaa...
hekkkk3..
( uppsssss...sory...diammm2 cket...nanty my encik hubby dgar...mamposs ak..)

oke2..berbalik apde citer kiter....
kebanyakkan org laki suker gurls yg chubby...euuuwww...
tol ker....cm x cayer jer
ade guys  nie ckp lam belog dyer....
ngeeeeeeeeeeeeee.....

1- sedap pelok :( eh die nie.... nak pelok² beli bantal pelok r..suka² hati nak peluk anak orang)
2- comel : uih sedap je mata memandang walaupun ada airback merata²  ( hahahaah..bengong laaa...)
3- menyayangi bf dia sepenuh kolbu, ( yeker..nape..org kurius nie..xsyg bf die sepenuh aty ker..pelek ak...)
4- sedap cubit...( amboiii..korunk ingt awexs2 nie kuey ker....suker2 aty jer korunk nk cubit2  )

heheeheheheh..
ade ag sbnarnye..mlas nk plak ak nk hurai panjang2 neh....

saborr jer laaaaaaaaa...

ari2 yg mmbosankan tnpa kerja & esymen............

wwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
seramkan dgar tajuk tuuu..hek3...tyme ade..memnbebel lak,,,tyme xde...cbuk laaa tny plak..
tapi skunk tgh cbuk utk persiapan exm nie...( cbuk ker..maen jer lbh nie...haishh...)

ptg nie xde wt pe..abis kls td..juz tdo jer smbil lepak2 ngn sis zaty...then, my frend ajak p mkn kfc..
so, lepak2 laaa kt epot...lame gak laaa xjupe kwn ak yg seko nie..
byk ugak story yg kuar nye...
but epy laaa...lame daa xjupe die..
masing2 cbuk ngn kije masing2 kan.....

yg xtahannye.... sakan bergamba....ape daaaa,maluu kokramm laahh..











Tuesday, April 19, 2011

19 april 2011

hari ini merupakan tarikh yg agak penting utk ak..hihihi..
jeng jeng jeng..
tarikhh ape ekk.....
hehehheh,...
ari adalah tarikh dimana ak telah menerima encik hubby sbagai kekasih...
( aaaaaaaaaaaaa...maaaluuuuuu saayoo..)
ari nie genap lah 1 tahun 2 bulan 1 hari 7 jam ( lbh kurang laa...xpndai sgt ak nk kire  nie...)

tp ak xleyh nk smbut sbb encik hubby g BIG....mmmmm..=('
BIG????..ape tuuu...bkn nk ckp encik hubby big oke..heheheheh..
BIG tuuu Bina Insan Guru laaa...
semua guru-guru pelatih di IPG nie kene p sane....
encik hubby punyer fasa 1....ak lak fasa 3..so, xsamee.....

................................................

ngeeeeeeeeeeeee...ape lak msuk citer BIG neh...aissshh,.nk citer sal annvsary lah...

disebabkan ak xdpat nk smbt ngn encik hubby ak pom pegi laaa bwat hoby ak yg mmg cntik tertarik ko mmg da boom tuu....guess whatt???
of laaa...shopim laaa dear...!!!
ak p sopim tuu abis laaa jgak 1 rat lebih..hukhukhuk..=('
duet lagi...heheheh..tp xpe,,,ak sukerrr....

pas tuu mlm tuu plak...ak balik smayng2...tngu kol 12...
encik hubby pom dgn bangga nye kol ak....
ckp..." epy annivesary ,,ayg..!!"
ak pom sengeh jer....smbil menjawab...
*****************...
aaahhhh...mane leyh gtaw korang..hek3..

mlm tuu ak smbut ngn saudare ank encik hubby nie.....nazhan, eira & yg bongsu ayie...
seb baek laaa dak2 nie teman....
" mama sygg kt beby2 encik hubby nie..."

heheheheheeh....

ak arap...tarikh nie akan kekal.....walaupun hnya sekadar tarikh, namun amat bermkna buat ak...

siyessly....ak sgt rinduu kt encik hubby,,=(
=('
=('

mmmmmmmmmmmmmmm
allaaamak aihh..ter 'emo" laa plak,,
hehehe... agpom buknnye encik hubby pegi saje2..kan kan kan...
sbb WAJIB...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...capital letter ag ak taip tuu..heheheeheh..

semakin hari..semakin sygg laa kt die..hek3..
arap2 die pom cm tuu gak....
law ak dapat taw die wt ugak bnde ak xsuke...
siappp laaaaaa...
ak goreng die smpai hangusss...
( ingaattt tuu encikk hubbyy...)

daaa laaaa...nk p bace novel laa jap...sblm melelapkan mata...
nytezzzz .......zZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz...

Saturday, April 16, 2011

layann jerr.................








encik hubby jeeless ngan aku coz panggil lalink kat owg laen...

********

alaaaa....kawan jer tuu beby...
xmo laa jeles2 gnie...
xmo laa muncung2 cm nie...
naty cpt tue taw.....
ayang mx maaf eaaa..
plezzz 4give me darl...<3<3

sweaarr...
xbt daa naty,.,,

_+

=)'
=)'
=)'
=)'

=)'
=)'
=)'

Friday, April 15, 2011

huhuhu............

malam nie kan tepat kol 10.23...( lebih kurang laa tuu..) dpt sumthing from encik hubby...
huhuhu........


malluuuu....*wink2....*

dapat beby baru...encik hubby tlg branak...ptg td die branak pas tuu mlm tuu terus bg kt aku...huhuhu
sukerrr33...
( smbil guling2...)

pas tuu dapat baju tido bawu..huhuhu...
( aku kan obses cket ngn bju tdo nie...jd terover suke laaa...tmbh2, encik hubby lak yg beli...nggeeee)

buttt..heheheheeheheheh...agak sexy cket.....hihihi...=)'


daa laaa eaa,,,tuu jer nk ckp mlm2 nie...ase nantok laa lak..

oooooooooooooo...
lupe lak..wish luck for exam muet esok taw...debar nie...
ilek2 ....cool....

* xsempat laa nk upload pic... naty amek i upload oke..* daaaaa......





Thursday, April 14, 2011

mengapa si dia merajok

Mengapakah si dia merajuk?

Pada kebiasaannya, lelaki merajuk disebabkan berlakunya perselisihan faham di antara dia dengan pasangannya.
Pada kebiasaannya, lelaki merajuk disebabkan berlakunya perselisihan faham di antara dia dengan pasangannya. Perselisihan faham ini menyebabkan si dia tidak berpuas hati dan dia mengambil keputusan untuk membawa diri (merajuk) dan mendiamkan diri dengan tidak membalas mesej atau mengangkat call.
Apabila perkara ini berlaku, pasangannya akan berasa bingung dan pelik kenapa si dia perlu merajuk? Masalah yang berlaku bukan suatu isu yang besar dan tidak perlu merajuk sampai sebegitu rupa. Dan pasangannya akan terus cuba menghubungi si dia dan bertanyakan pelbagai soalan bagi menyelami perasaannya. Ini menyebabkan si dia akan semakin mendiamkan diri dan pergi semakin jauh.

Jadi, bagaimanakah caranya untuk memujuk si dia?

Terdapat 4 tips yang dapat anda gunakan bagi memujuk lelaki yang merajuk. Mudah-mudahan apa yang kami kongsikan di sini dapat membantu anda dalam memulihkan keadaan dan dapat memujuk si dia yang sedang mendiamkan diri itu. :)
1. Berikan si dia ruang untuk bersendirian
Apabila seseorang lelaki merajuk, dia sebenarnya memerlukan masa untuk menenangkan fikirannya. Dia perlukan masa untuk bersendirian bagi membolehkan dia memikirkan sedalam-dalamnya apakah yang telah berlaku. Apakah punca berlakunya masalah tersebut? Adakah dia berhak untuk merajuk? Apakah tindakan yang perlu dia lakukan bagi menyelesaikan masalah itu? Dan pelbagai lagi persoalan yang dia cuba fikirkan bagi mencari jawapannya.
2. Sentiasa memberikan si dia sokongan
Anda sebagai seorang pasangan yang memahami, berikan si dia sokongan yang diperlukan. Jika dia mendiamkan diri dengan menonton televisyen dan tidak mengendahkan anda, biarkan si dia berbuat apa yang dia inginkan. Ikutkan sahaja rancangan televisyen yang dia sedang tonton dan jangan sesekali mengubah siaran televisyen ke siaran kegemaran anda. Walaupun dari luaran kita nampak dia sedang menonton televisyen, tetapi di dalam akal fikirannya si dia sedang memikirkan masalah yang sedang berlaku.
3. Jangan bertanyakan tentang perasaannya
Ketika si dia sedang merajuk, jangan sesekali bertanyakan apa yang sedang berlaku, kenapa dia merajuk, apakah perasaannya, dan sebagainya. Elakkan diri anda daripada bertanyakan apa-apa kepadanya. Ini kerana, kehadiran anda akan mengganggu konsentrasinya untuk menyelesaikan masalah tersebut. Dan ini akan menyebabkan si dia akan semakin menjauhkan diri daripada anda kerana anda telah mengganggunya.
4. Buat sesuatu yang dapat mengembirakan hati anda
Ya, adalah lebih baik anda mengembirakan hati anda sendiri daripada anda memikirkan perasaan si dia. Pada ketika ini, si dia perlukan ruang untuk bersendirian. Jadi biarkan si dia bersendirian dan gunakan masa yang ada untuk menghiburkan diri anda. Mungkin dengan melayari Forum Tentang Cinta, membaca novel kegemaran anda, atau pun melakukan hobi kesukaan anda seperti memasak, menjahit ataupun shopping. Dengan cara ini, anda akan dapat mengelakkan diri daripada mengganggu si dia yang sedang cuba pulih daripada merajuk itu.


eh eh,,,pehal lak ade gambar die nie...
nyibok jer laaahh...
" bioorr laaaa.....teman pnyer psl lahhh...haissshhh....."


1o bahasa tubuh wanita yg membuat llaki tergoda..

1. Memusing kepala & menguak rambut
Ini merupakan suatu 'pergerakan yang menggoda' apabila seorang wanita berada berhampiran lelaki yang disukainya. Kepala digerak ke belakang sambil tangan menguak rambut daripada muka atau bahu. Pergerakan ini menunjukkan anda mengambil berat akan diri si jejaka dan ia juga mendedahkan bahagian ketiak anda, merembeskan haruman. Mmm...
2. Muncung, basahkan bibir & buka sedikit mulut
Bibir tebal nampak lebih menarik kerana ia berbeza daripada bentuk bibir lelaki. Memuncungkan bibir menambahkan lagi 'godaan bibir'. Sebab itulah, lelaki berpendapat gincu bibir merah paling menarik.
3. Sedikit sentuhan tubuh
Wanita mempunyai lebih banyak sensor saraf berbanding lelaki, membuatkan mereka begitu sensitif kepada sentuhan. Lelaki mendapati gerakan tubuh wanita seperti meraba-raba dirinya sendiri iaitu pada bahagian paha, tengkuk atau leher adalah sesuatu yang seksi. Lebih-lebih lagi, sekiranya seorang wanita itu menghampirinya sambil menyentuh tangan, bahu atau bahagian badan si jejaka.
4. Jelingan atas bahu yang terangkat
Bahu yang terangkat menonjolkan bentuk bulat dan lenggok tubuh wanita. Maka biasakan menjeling ke belakan. Renung mata si jejaka seketika sebelum memandang ke arah lain atau ke bawah. Renungan itu cukup untuk memberitahu bahawa anda berminat untuk mengenalinya. Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki tidak sedar akan renungan pertama si gadis, maka anda perlu mengulanginya beberapa kali. Si dia tertarik? Ambil peluang tersebut untuk mengangkat kening sambil membesarkan mata untuk mengesahkan renungan anda hanya untuk si dia.
5. Usap objek bulat
Mengusap sebarang objek berbentuk bulat adalah suatu pergerakan luar sedar yang mencerminkan pemikiran anda. Contohnya, apabila anda mengusap keliling gelas minuman anda, si jejaka secara simboliknya akan cuba memiliki anda sehinggakan dia sendiri dilihat mengusap-usap kunci kereta atau apa sahaja barang miliknya yang berada berdekatannya.
6. Jengketkan pinggul anda
Bukti perubatan menunjukkan wanita yang subur mempunyai julat (ukuran panjang) pinggang ke pinggul 70% (ukuran pinggang adalah 70% lilitan pinggul), ia adalah bentuk gitar dan dalam sejarah, julat ini terbukti sebagai faktor tarikan seks paling dramatik! Jangan berputus asa jika anda tidak memiliki julat ideal ini. Jengket atau naikkan sebelah pinggul untuk mendapatkan kesan yang serupa.
7. Lenggokkan pinggul anda
Wanita mempunyai pinggul dan ruang di antara kaki yang lebih lebar berbanding lelaki. Ini bermakna, apabila seorang wanita itu berjalan, dia menampilkan lenggok yang menonjolkan bahagian punggung. Lelaki tidak boleh berjalan begini sebab itulah lenggok wanita merupakan ciri perbezaan seks paling menonjol. Lelaki pula mudah terangsang akan lenggok jalan wanita paling menggoda.
8. Dedahkan pergelangan tangan
Wanita yang berminat dengan seorang lelaki akan secara tidak sengaja mendedahkan bahagian kulit paling lembut lagi licin iaitu pergelangan tangannya kepada jejaka tersebut. Dan wanita ini akan sengaja mengulanginya berkali-kali dan menunjukkan rangsangan tarikan yang meningkat. Mungkin sebab itu, wanita digalakkan menyembur pewangi pada bahagian ini.
9. Kekalkan minat si dia
Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki bimbang untuk menyentuh beg tangan wanita, apatah lagi membukanya. Ia dianggap barangan peribadi, ibarat cerminan tubuh anda. Maka, ia menjadi suatu petanda kuat apabila anda meletak beg tangan di sebelah si jejaka yang anda minati. Dengan cara ini, dia boleh melihat atau menyentuhnya sebagai satu cara untuk menunjukkan minat anda.
10. Halakan lutut ke arah si dia
Silangkan kaki sambil lutut di atas dihalakan ke arah lelaki yang anda minati. Ini merupakan kedudukan paling santai. Anda bebas berbual sambil memberi peluang untuk mendedahkan sedikit paha secara tidak sengaja.

tanda2 org lelaki merajuk..

Diam Seribu Bahasa
Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau dia anggukkan kepalanya saja. Dia sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ini. Jika benda ini berlaku, sah lah tu dia merajuk dengan kita.

Buat Tak Tahu
Dia akan buat tak tahu dengan kita. Jika kita minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak acuh je. Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab dia bukan je buat kita geram tapi buat seolah-olah kita ni tak wujud.

Menolak Untuk Makan Bersama
Bila lelaki merajuk biasanya dia tak nak jumpa kita atau face to face dengan kita. Dia akan bagi alasan seperti "awak makan la dulu, saya kenyang lagi la..lagipun, saya dah makan dengan kawan saya tadi" (walhal perut lapar... nak uji dorang, kita dok je sila depan dorang, sambil makan... )

Masam Muka
Tindakan yang ni ialah tindakan yang paling kita geram. Dah lah tak nak cakap ngan kita dah tu nak tarik-tarik muka pulak. Tak puas hati la konon. Tapi adat la kalau orang dah merajuk. Perempuan pun lebih kurang je! (amik hanger, gantung kat muncung dia)

Baca Surat Khabar
Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Lagi-lagi pulak kalau tengah-tengah malam buta.

Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam
Dia akan tengok TV tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan kegemaran dia. Mata dia di TV tapi hatinya ke lain. Kita kena peka beb!

Keluar Rumah Tanpa Beritahu
Ada lelaki yang tak akan memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnya. Kita jangan paksa dia untuk menjawab pertanyaan kita kerana confirm dia akan buat dek je!

Matikan Telefon Bimbit
Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita mengganggu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara kita takut perasan marahnya lagi kuat... Alaa, bila dah rindu call jugak last-lastnyer!

Hisap rokok
Macam tak pernah dapat rokok setahun...


Monday, April 11, 2011

mak aihhh..berkurun lamenye x visit abg belog nie....ape cer...
sory laa yer...x smpat beta nk mengjenguk beliau....
beta sgt cbuk ngn tugasan harian..nie pom, bukan xdak kije tp sengaja meluangkan sedikit mase bersama beliau...mklum lahh..nk tdo pom daa kenyang sgt daa...dr kol 11 ag..ngehhh3...
nie pom esymen xstat ag...aduushh laaa....haishh..ape nk jd laa nie...

jom kite masuk satu2....
ni nk citer sal bday ak laa cket..bia laa lepas pom...
nk citer jgak..nk jgak..nk jgak,,,
hehhh...yg gedixs xpsl2 nie pehal...
aiiii....tampo kang....

nk di jdkn citer..mlm bday ak tuu ak ase lega sgt2 sbb xkne ngn kwn2 ak...ase berada di kondisi yg stabil daa mase tuu....but...after cluz tuu.. kiteorg p mkn kt syukor.....pas mkn tuu....kwn ak ajak nk p wt esymen kt blok a...ak pom ngn redha nye pom g laaa...walaupom mmg mate mengantok amat mase tuu.....
tibe2......
smpai jer kt ctuu...dieorg simbah ak ngn air...
boleyh tahan ag mase tuuu...last2 terdapat lah campuran benda2 yg diingini masuk kedalam mulut...dengn x semena2...ak tertelan benda tuu...ape lg...siap muntah2 ag....mmg kuang ajo ahh korunk.....ak ingt taw sapa biler2...cehhh...law korg nk taw die letak ape..tgok cnie...

mmg kaw ahh korunk...pergghhh...adoiii laaa...tp pape pom ak still syg korunk lebeyh.....muahhhxxss...

masuk part laen lak....aish...xabis2 ag...ingtkan abis daaa....mlm tuu umie a.k.a wanie ajak ak p mkan sate...ak pom nk jer laaa sbb lapo...yelahhh...sume yg ak makan td daa abis daa...buang kt toilet tuhh..ishhh...
yg pelik nyer ak xleyn syak pape taw sal encik hubby....xde curiga langsung...die ckp kt ak die ade kije ngn din( kwn die laa,,,) kate nk balik umh din..pas tuu maybe balik lewat , xsmpat nk bg coklat kt ak.....
ak pom oke jer laaa....
tibe2 smapai kt ctuu..tengok2 encik hubby dok tercongok ctuuu....kezuttt giler tahap babun cipan...sumer ade.....ak xexpect lgsung pom die kt ctuu..aisshh...daa laaa ak xprepare pape pom...ngn muke nye seposen ngn tshrt nye...adushhh laaaa...mmg geram gak mule2 tuuu....malu tahap giler2 daaa....tup2..kwn2 die lak dtg bwk kek..perggghhhh..maluu siottt....
hahhahaa..........
anyway...tens encik hubby...<3<3...
sayunk kamoo....
got suprise & present from u...!!

jom...layan jer laaaa gambo neh...


















haaaa,,,yang nie paling xleyh blaa..hahhahaha...



Saturday, April 2, 2011

mud: masih mls..

malassnye maw siapkan esymen nie..........
aishh..ape maw jd laaa dak nie....

nie daa laa ngah risaw sal muet nie....mx2 laaa bior berjalan ngn lncar...
huhuhu..

malas nye laaahh weyh...........
bile nk abis stady neh.............