everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Friday, February 25, 2011

xromantik lgsung...........mmmmmm....
xde harapan agaknye aku nk rase dpt pkwe romantik...
huhuhuhuhu....
pape pom...syukur jer laa ngn ape yg ade...hehehheheh
balik2...aku jgak yg slh...
sabo jer laaa...slgi leh saba...ssh laaa law dh saye kokre gak...
ore pom leyh wt suke2 aty jer kite,,sbb die thu kite sygg die kan....
cket pom xpenah nk jage & paham aty n' perasaan aku...
bile aku luah kt org laen,,pndai plak jeless laa ape laaa...
tp die...xpenah pom cube nk fham....die ingt die kapel ngn ore laki kali gak...
jiwo ore jatey neh xsamo ngn jiwo tino....
aku fed up snguh laaaaa....
pape pom...aku kene sabar jer laaa....
ak marah ker aku majok ker,...buke die kisah pom....
sabar,,,sabar,,,sabar......
ish3....xpaham snguh laaa ngn aku nie..
nape laaa leyh knl ore gnie,,,,
xleyh nk kate pape daa laaa sbb bnde pom daa lps...
aku pom daa jaoh ngn die.....x gune aku nk tny soklan2 gtuu ag...
kesudahannya lonie....sabar jer laaa byk2 raihan....!!!
tp smpai bile.......xsmapai smgu pom lg die jnji ngn aku tanak daa bt ak nngis tp....
..........................................................................................................................
mmmmmmm....oke,, mmg pade die aku salah..
aku yg bodo xpsal2 nngs sbb jatey....
ak pom xpham laaa ngn aku nie...mane aku hok dlu...
dulu...aku lah mnusio hok paling keras palo kali...
jge arap nk nngis....tp bkpo laaa jd gnie lonie....
tlg laaa aku YA ALLAH....
kuatkanlah kembali ati ku nie...
aku lame ag nk hadapi sume bnde2....aku xkuat...=('
law aku tahu...sebegini rupa laaa penangan cinta....
aku xkan bercinta.....!!!!
tp ape leh bt.. aku dah terlanjur bercinta....aku dah rasa...
mane manisnya,,mane pahitnya......
mmmmmmmmm..........
segalanya xspt yg aku harap2kan n' idam2kan selama nie....=('
mumgkin aku yg salah lam mmbt pilihan...hmmmmm..
aku pom xthu dmna slapnye....
again...sabar...sabar...sabarrr....
keep smile olwezz....=)'
raihan kan epy skmo...=)'
smillleeezzz....=)'=)'=)'

No comments:

Post a Comment