everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Sunday, July 24, 2011

janjiii.......

suker layan lagu nie...lagu akim...title die janji..
dalam snguh makne lam lirik tuu...aku suker...
aku tujukan tok sumone.........
tp ak tanak mention sape....
cuz..ade laaa sbb die...
mmmmmmmmmm......
sentaapp seyhh....!

layaannnnzz....


Cubalah kau mengerti
Perasaan hatikuKu cinta kamu
Hanya itu aku tahu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang duluMeninggalkanmuUntuk kedua kali takkan berlaku


Aku akan selaluMenjaga dan mencintaimuAku janji padamuTakkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang duluMeninggalkanmuUntuk kedua kali takkan berlaku

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Takkan menduakanmu.........................





No comments:

Post a Comment