everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Monday, September 19, 2011

xdok tajuk pom entry kali nie...

xde pape pom aku nk ckp....
maklum laaa..tgh demam..pening paloo...sumer bercampur jd 1..
UAK daa mngu depan daaa,,,tp 1 pom xstady ag..aiissshh,,,
walaupom aku xsuke makan ubat..tp aku gagah kan jua diriku ini  utk menelan 6 biji panadol..
perrggghhh......gara2 xleh oxs punyer pasal....
at first sapa mutah2..ish2..ape laa ..makan ubat pom ssah..

beruntung sangat dok ngan senior yang sayang aku...
beli ubat, beli 100 pluss.beli makanan....
tengss all my sis...i love you..>!!
then pas kol umi..umi suh makan ubat...
niat sebenar nye xnak,,'
tp nk wt cm ner kan..daaa xleh tahan,,,terpakse laaa...

but,,,now i know....kite diperlukan tyme senang, tyme chat jer kan..
tyme sakit2 cm nie..xde sape pom amek tahuu...
skrng baru aku tahu..cm ner sis2 sayang aku..ngan org yang aku syg..sayang aku cm ner kan..
ckit pom xtnye kaba aku kan..
agak2 nye laa..law mati sorg2 pom,,die xkesah kot...
hmmmmm...oke.tens..skrang sudah tahu..!!
ckit pom xde rase nk taw keadaan aku cm ner kan...
yelah..aku bukan penting pom....

ehhh..ape laa aku membebel sorg2 nie...
suke aty r..diary akuu..
weekkkkssssss...

dahh2..mase tok tido....oke fine..!
malam nie xbuat pape kije pom,,hukhuk..=('
gara2 demam..xpe lah..harap2..esok aku leh g klas ngan baek...
penangan panadol mmg hebat...
berpeluh2 bajuu aku..
haisshhh.....!!!



No comments:

Post a Comment