everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Friday, March 11, 2011

huhuhuhu,,
umi pnyer bday,,,ak lak cbuk2 dok gayut,,,
umi xpegang pom fon die..ngeh33..
smgu tuu...pns doh laa lingo,,,
dh laa umi nyer leh wt sapa 15 org...
hahahhaha..korang2 sumer..tngu taw,,,
naty smpai laaa turn korang aku kol...
hakk3......
ari nie umi xde...kene tngal ag..haisshhh..
daa laa smlm kene tngal daaaa....
nyesal xikot umi jago chek male...
doh laaaa xdok api,,haiisshh,,dok sore2..mjur laa xjd gpo2 kt aku..
hahahahhah....
ari nie,,,umi g belarok laa pulok kt kuala berang nuh....
sorg2 lagi aku...
ape laaaa umi aku nie...
bz skmo.....
ak bgn pg td..tgok2 abis sepoh meje solek ak,,,
( gune barang mekap ak xtehe nyoh...)
jangok laa hoo....apoo laaaa....
huhuhu..
umi gak ehh...
thiz evening lak,,jnji nk kua sopim ngn sis eda...nk reles tension laa katekan 
hahahahhaha...pdhal xtensen pom,,,
sje jer gedixxss.....
gedixss ker....hihiihihi...daaa laaa...mls dh nulis..
nk p mlantak nsik jap....
nyumm3...
( makam lagi...)
.................

No comments:

Post a Comment