everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Monday, October 10, 2011

samekomm.....

gud monink ols.....
haishh..moniknk ker?
cam daa tgh ari jer nie...xpelaaa...at least ade lg a.m kat blkang jam tuuu..
hahhahaha...lol...
maklum laaa..ari nie kan kelas pagi xde...
so. terover laaa ckit tdo tuu kan...
ckitt ker...macam banyak jer...hihihi..xpelah abaikan..n buat2 xthu okeh....
.................
hahahhaha//mandi pom xlgi nie......( syhhhh......diammm)
....ekceli xde pape pom yg menarik nk dishare....
hehehhe...
tapi ade kawan aku nie...suke sgt bace my blog..
so, die tanye pehal lame xupdate blog..
aku pom cakap laa xde mud...
nahh...!..aku daaa update nie..bace laaa eahhh...
special tok kau jet nie...( jgn prasan lak...)
hahhaha...guraw jer laaahh....

hikkhik...

aku tertarik ngan entry blog kawan aku nie..
so, aku amek laaa drp ctuuu...

BEZA ANTARA CALON SUAMI & CALON PAKWE....
nie nak cakapp topik HOT! iaitu seperti yg dimentionkan pada tajuk di atas. semalam kawan aku nie terbaca tentang topik BEZA AWEK DENGAN BAKAL ISTERI kat blog MAKAN DALAM. yg ni pasal awek dan bakal isteri, dan versi dia plak dia nak tulis pasal beza pakwe dan bakal suami.. ini pendapat dia laaa kan...tapi aku ase cam setuju plak n ade nk kene aku tambah..*wink *wink ...... ^__^

antaranya..

CALON PAKWE

1) hensem/jambu/putih.
2) romantik.
3) penyayang.
4) pandai memujuk.
5) caring.
7) kaya.
8) bekerjaya.



.
.
.

CALON SUAMI

1) sembahyang cukup 5 waktu.
2) hormat orang tua.
3) sedap mata memandang.
4) penyabar.
5) mempunyai sifat kepimpinan.
6) berfikiran matang.
7) memahami.
8) baik pertuturan.
9) bertanggungjawab.
10) x smoking..(yg nie paling penting).






pandai masak tu kira bonus lah!




SEKIAN =)




No comments:

Post a Comment