everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Saturday, October 15, 2011

sgat tersentuh bila dga lagu nie n hayati lirik nye...
ahhhhh...
tibe2 i mate nie laju plak nk mengalirnye pagi2 buta nie...
haiishhh...

**********************

xyah tdo daaa..
jap ag nk subuh daa pom..
siap2 pegi klas lak...

layannn laa lagu nie jap..



berakhir sudah pencarian cintakujiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamuku kan selalu di sisimu seumur hidupmuaku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu


ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta


hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)ku kan selalu di sisimu seumur hidupmuwooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu


ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu,,,,,,



No comments:

Post a Comment