everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Thursday, November 24, 2011

emmmm..

“ abgg xpernah brubah aygg..abgg msih bt sume utk aygg..sygg abg kat ayg xpenah brbah sama cm dluu..”
“ aygg je yg ase abg cm tuu..abgg ttap abg yg dluu..abg yg ayg knal..”
“ emmmm..abgg yg dlu ttap mnyanyagi aygg sapa bile2..”
“ abgg yg skrg daa xde lgi ..skrg ada yg dlu..”
“ yea,,aygg slalu bt abgg tringt kat aygg..stiap detik brlalu,, abg tringt kat aygg, abg sebut nama n tgok gmbr aygg ubt krinduaan abgg..”
“ bayangan wajah aygg slalu hdir dlm fikiran abgg,, prasaan rindu kt ayg yg slalu ada d haty abgg..”
“ tuu abgg..abgg akn bt aygg slalu merindui abgg..jarak buke pmisah antra kite utk kte saling merindui..”
“ i need u in my life...abgg jnji abg akan kmbalikan hbgn nazhan yg dlu..”
“ abgg cygg cgt2 kat aygg....1st love abg..aygg org terakhir utk abg..abg akan jga n hargai aygg stiap saat yg brllu..”

                Ayt yg sering mengoncang sanubari aygg utk terus mencintai abg apa adanye...tapi ayg terpk betol ker sumer tuu?,,betol ker?..abg xtipu ker?...mmmmmmmmmmmmm..
Ayg nk mngis sbb rindukan abgg,,bukan sebab nk mrahkan abg..emmm...
Ayang nak abang yang duluu....hmm..=(
=(‘...ayangg nakk abangg..!!






          

                Ketika desir ombak sedang galak memukul pantai..hati ini juga makin bergelora mencari dimana kah arah cinta mu itu sayang..jika benar aku tercipta utkmu..bawalah aku bersamamu agar aku sentiasa senang dan merasa selamat disisi mu sayang...peluk lah aku utk menghangatkan malam ini..agar diri ini tidak sendiri lagi...terimalah aku apa adanya...jika aku mampu menjadi surimu..bimbinglah aku agar aku x sesat ...jika aku marah...reda kan lah marah aku dengan belaian dan kasih sayangmu yg ikhlas agar aku tidak mudah melenting....andai aku bukan utkmu...terima lah dengan hati tenang kerana perjalanan kita masih jauh sayang..pelbagai halangan dan dugaan harus kita tempuhi bersama...!!
       


Ketika cinta yg yakini diriku hadir dalam  hariku....
Xmgkinku berpaling meninggalkan ketulusan..
Walau nanti kau xkn pernah bersamaku lgi..
Atau ku telah tiada xkan kembali...
Ku bangga ku bisa mencurahkan rasa yg dahulu xprnah ada..
Kan ku beri cinta yg slalu terjaga indah dan abadi adanya..
Walau nanti kau xkn pernah bersamaku lgi..
Atau ku telah tiada xkan kembali...
Ku bangga ku bisa mencurahkan rasa yg dahulu xprnah ada..
Kan ku beri cinta yg slalu terjaga indah dan abadi adanya..

Coretan pilu..
24.11.2011
0123

No comments:

Post a Comment