everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Monday, November 28, 2011

lepak2 kat kedai kak jea....hilangkan rase boring.....
sempat2 lagi ambik gamba tuh.....
daa laaa kedai sebelah kedai makan...tergugat iman aku yg tgh diet....upppsss..






Xlawa sgt pom dak nie....tapi manis tuu ade laaa...hihihi..xmalu angkat bakul...=)



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ekceli xde pape pom nk tulisss...sajer2 jer hilang boring......sumenye ok....cuti2 nie,..dah nk kene ajar budak2 UPSR lak....adessss....naty dieorg pangil ticer Hea laaa..hekehek...mallluuuu i....!


Hubungan ngan si dier pom bertambah baik..aku daa jnji ngn dri sendiri mahu matang dlm hubungan nie...aku tahu die sygkan aku...walaupun die xtahu yg aku sgt2 menyanyangi dirinya....(xkan aku nk hegeh2 cakap lak..faham2 sndri laaa...paham2 laaa sndiri..xkan xleh agak kot cm ner layanan aku kt die kam...)
Semalam cukup 4 bulan aku sbagai tunang die...cincin masih utuh di manis ini sayangg....(dulu penah bukak jap.....__-ahhh..lupe kan lah,.,.,tuu kisah lame..) now..open a new chapter wif him...die pom daa janji xmo daaa wat aku majok lame2...law majok jugak tuuu adat laaa kan....aku akan biarkan agar ia x berlarutan lame coz i love him very much...=)....
Aku xpernah curang ngn die....slame nie aku cakap tuu hanya helah aku semata-mata ...xpenah terlintas langsung kat haty aku ni nak menduakannye....! aku akan cuba yang terbaik dalam  hubungan yang kami bina nie....before that, we must get success in our study fisrt.,.then.. bawu lwh thinking sal nie...=)....focuss our stady first....naak berjaya...nak buktikan kpd sseorang yang aku boleh berjaya,,,,,
kau mmbuatkan aku lebih bermotivasi utk kecap cita2 aku...tens a lot...bukan niat utk berdendam tapi berdiam diri lebih baik agar nampak kita masih mmpunyai iman,....=)...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bez jugak tulis diary nie kan...cm ner laaa aku x terpk sebelum2 nie....mmg aku nie seorg yg pemalas utk menaip...tapi mase banyak terluang kan....boleh jugak buat mende alah...xde lah bosan sgt kan...aku pom naty boleh bace bila aku freee....=)....aiii...asyik senyum jer memanjang....=)’...0f kos laaa..dapat rntai dan loket baru...hekhek.....





No comments:

Post a Comment