everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Monday, December 12, 2011

minggu yg sgt errrkk...shitt..

aku mnyampah betol laaa...mmg betol2 sial lahh...
ape yg xkene pom xthu....
dah laaaa ngan kepala pening..perut lak buat hal..
ngan sengugut cam giler baby tuhh...arrghhh..
xpenah2 pom buat hal smpai cm nieh skali..nk tecabut urat perut aku..
kene plak org dok ckap banyakk..
mmang cari pasal betol lah..maw tak hangin satu badann perghhh...
dah laa..tgok makanan pom loye jer nk makan..
ape kenenye aku nie...aaaaaaaaaaaaaaaa...bodooo3
tensionnyer..
abihh ore aku kutip marohh..
pah ko umi jd mangsa..soriii mie..=(
ank murid aku pom kene ...arghhh..gilerr2...
nak buat ape nie..ase cam down giler..
ngn dok kat kedai nye xramai custemer...
pas tuu ngan kastemer laaa prangai cam taik...
siap ajak kua makan, shoping bagaii...
aku x hingin laah bodoh.........!!!

ahhh...sebo xkeno laaaa mgu nie..bakpo hehh..suey gapo laaa hoo....
dammn..!

fuhhh...tenang2..tarik nafas panjang2 ..hembus slow2..
then..smilee,,=)..oke..
....yeke boleh smile/?
ahhh lantakk lahh....




No comments:

Post a Comment