everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Thursday, August 4, 2011

paper jer lahh..!!

suker taw pose taon nie....
aku ase laen sgt lam family...hepy sgt..
xtaw nk gambarkan cm ner...
siyes ly very2 epy..mmg laaa taon2 sebelom nye epy jgak..
tp xcam nie..mngkin makin berseri bila dak tecik khair rayyan hadir lam family aku kot,,
lmabatnyer nak besar,,,
xsaba  nk tngu die leh jalan...
mntak2 laaa ade rezeki aku dapat laaa sorg lgi ank sedare,..
tp xde napak tande pape pom kak ipar aku tuhh..
ishhhhh,,,kene tngu lg laaa napaknyer..
kan bezz law ade ank sedare ramai...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....*wink2..

ari nie daa 5 malam berterawih...
suker sgt,,yealaaa,,pas makan kenyang2..
p solat..xde laaa rase nantok sgt..balik uma leh jugak on9 ker ape..
hahahah(bukannye nk cbok wt esymen ker haper....)
haissshhh,,,,,
aku p terawih jalan kaki ngn kazen aku..
suker sgt, ingat tyme kecik2 dulu....
jalan ramai2 ngn kazen2 p terawih..
but skunk, tngal ak ngn kazen aku sorg nie jer..
yg laen,,sume daa kawen , then kije lak jaoh2..
so, aku ngn dier jer laaaa..
tp suker,,,ingt mmori dulu2...
balik dari surau msti singgah kt kedai beli aiskrim...
benar nye nk skodeng balax kt kampung nie..hahahahha..
erkkksss....gelnya nyohh...
tuuu zzaman dulu2 oke...
jgn salah paham lak....

td,,,dok ckap2 ngan umi...
suker sgt share citer ngn umi../
umi leh paham aku taw x....
sampai citer dalam kaen pom aku citer....teeeeettt,
heh,,bukan tuu laaa mksud aku..tp citter2 personal laaa...
 umi ckap kt aku,,,jangan mudah sgt caye kat laki...
ingatt...selagi die belom bergelar suami kiter,, jgn sesekali tunduk ngan laki..
nk sayang tuu boleh,,,tp biar berpada2,,,jgn smpai terllu syg..
samapi 'OVER'....xleyh bla umi aku nyer word..
sabor jer laaa...
tp naseb baek laaa aku x cam tuu...
aku sokmo ingt hok umi pesan.....

daa laaa weyh..letih laaa aku mmbebel kt cnie....nk layan movie laa jap..
jommm....!!


No comments:

Post a Comment