everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Wednesday, August 3, 2011

ramadhan tiba...

alhamdulillah...
ary nie daa masuk 4 hary kite sbg umat islam berpuase....
sume masih berjalan lancar..
mudah2an dgn ramadhan ini...
byak transformasi pd diri aku...
arap2 nye lahh........
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....





tp siyesly, banyak dugaan tyme pose2 nie...
daa laaa ngn kelas nye lg...law ari selasa klas smpai kol6 ag
pas tuu..tiap2 petang aku balik berbuker kt umaaa....
tp mgu depan plannye nk stay kt uma sewe 1 hari...
nk rase ugak berbuke ngan housemates kan..
huhuhuhu....
akak2 kate..umah sunyi aku xder...
huhuhu....wahhh..terasa diriku begitu berharga...hahhaha
ehhhh...cam iklan BML cosmetics laaa plak..
teeeeeeeettttttttttt.....





**********************************************************

haaaaaa...1 ag nk luah kt cnie taw..
aku xsuke taw kene marah..
xsuke sgt,,sangat xsuker..
w/pom salah aku..aku still xsuke biler kene marahhh...
full stop..!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeee.......
pls understand...!!!!
mmmmmmmmmmmmmmm...
menciii taw x...
malasss aku nk layannn.......
biaaa biaaa biaaaaa.............
malaaahhhh....






dah2..xyah ambik tahu pape...xyah pk paper..
teruskan life cam biase key...
xde nyer aku xleyh idup tanpe die kan..
ko kan strong raihan..kemonn lahhh...
xyah caroo kedioo..
smileee...=)'=)'





No comments:

Post a Comment