everything in my life,,,
aku adalah akuu..!!!



fRoM mY hEaRt & mY sOuL.....
bila keyboard ku mula menari...

Friday, August 19, 2011

sopim lagi...

waaaaaaaa....biler aty ngan berduka lara...
ade plak offer ajak sopim kan,,,
aissshhh...."bagai org mengatok disorong bantal" neh..
muahhahah...
ape lagi..destinasi nya ialah...
pasar munduk...
hakhakhak..
biaaa laaa bukan kbmol ker ..pakson ker..
yg penting aku boleh membeli belah...
eh ehh..you olss..xknl lagi ker...
i kan nie...i xkesah pom kt maner2..asalkan i boley sopim...
( kpd bakal2 husband i kt luar saner..pls take note..okeh..)
hahahahaahaha...bajett r..

pg2 lg daa turun taw....pas subuh tuu xtido daaa..
mandi siap2...tunggu kak fira mai amek...
(semangat giler kan...)
huissshh....
sampai2 jer xde paking...
apee laaa....aku daaa pegi pg laaa ngekk..
xkan penuh kot kat depan tuu...aku pom dengan pasrah nyer terpakser paking jaoh...
eeeeeeeeeeee...xsuke...( tp xpe...derat punyer pasal...) hekssss....
pas tuu kite kene seberang sungai taw nk p saner...
( obersea laa katekan...)



pas tu kan..beli punyer beli...
samapi xcukop tngan nk pegang..

lawa sangat tngok mende nie...tersangat lah cute..
( biler laaa nk dapat anak...nk beli nie...)
hahahahahhah...



balik2...sampai umah..mandi2...semaye..
terusss aku tidoo..siyesss..penat gilerrrrr...
xsey dohg tyme bulan pose....
( law xpose. nk g lagi..heks...)


No comments:

Post a Comment